Materiały zamieszczone poniżej udostępnione są dla Klientów w formiacie pdf.
Pozycjonowanie |
Co to jest pozycjonowanie?Oferujemy Tobie skuteczne i sprawdzone narzędzie zwiększania ruchu na firmowej stronie internetowej, czyli pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Dzięki nam Twoja strona internetowa osiągnie lepsze wyniki w wyszukiwarkach (względem wybranych słów kluczowych). Proces pozycjonowania strony wwwProces pozycjonowania strony w wyszukiwarkach internetowych jest wieloetapowy. Odpowiednia realizacja każdego z kluczowych etapów pozycjonowania pozwala na efektywną kampanię reklamową w wyszukiwarce internetowej. ![]() 1. Określenie celów kampanii w InternecieEtap często pomijany przez inne firmy pozycjonujące. Etap ten decyduje o efektywności całej kampanii w wyszukiwarkach. Określamy dla jakiej grupy docelowej będzie przeznaczona witryna, a także jakie konkretne wymierne efekty ma osiągnąć pozycjonowanie. Może należeć do nich:
2. Dobór odpowiednich słów kluczowychKolejnym ważnym etapem przy kampanii marketingowej w internecie jest określenie słowa lub słów kluczowych pod jakimi pozycjonowana będzie strona internetowa. Słowo kluczowe jest to wyrażenie, które jest wpisywane przez internautę do wyszukiwarki. To od popularności danego słowa kluczowego - ilości wystąpień w wyszukiwarce Google, zależy cena i długość kampanii w wyszukiwarkach. Przykłady słów kluczowych:
3. Optymalizacja treści strony internetowejTreść Twojej firmowej strony www powinna być zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych. Cała zawartość merytoryczna - tekstowa powinna być "widziana" przez wyszukiwarki internetowe w odpowiedni sposób. Tekst musi być naturalnie nasycony w słowa kluczowe, logicznie uporządkowany powinien zostać także system odnośników. Ważna jest także zawartość strony - musi być ona unikatowa i odtwórcza - powielanie na stronie materiałów z innych witryn internetowych może przynieść skutek odwrotny od zamierzonego. 4. Optymalizacja kodu strony internetowejKod strony internetowej (niewidoczny dla zwykłego użytkownika) powinien także mieć odpowiednią budowę oraz system uporządkowania - oddzielenie treści tekstowej od wyglądu strony. Zajmujemy się optymalizacją zawartości merytorycznej oraz jej kodu. 5. Budowanie pozytywnego wizerunku witryny w portalach branżowychPo optymalizacji kodu i treści kolejnym etapem efektywnego pozycjonowania strony jest budowanie wizerunku strony internetowej w portalach. Ważne jest aby portale były powiązane merytorycznie z działalnością oraz profilem Twojej firmy. Etap ten jest najdłuższy widocznie efekty mogą być widziane w okresie od 6 do 12 tygodni. W etapie tym zawarte jest także budowanie sieci odnośników prowadzących do strony z innych witryn, co bezpośrednio przekłada się na pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych. 6. Monitorowanie efektywności kampaniiWażne jest także bieżące monitorowanie efektywności prowadzonej kampanii. Dzięki comiesięcznie otrzymywanym raportom generowanym w formacie pdf, możesz na bieżąco sprawdzać, czy kampania przynosi zamierzone efekty. |
Copyright © 2008 - 2016 Agencja Multimedialna NetPiksel Damian Hoffman
Tel.: +48 794 243 927
E-mail: [email protected]
Regon: 220 783 546
NIP: 958 148 05 25